تحقیق در مورد بیماری سفیدک سطحی مو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد بیماری سفیدک سطحی مو دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد بیماری سفیدک سطحی مو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد بیماری سفیدک سطحی مو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد بیماری سفیدک سطحی مو :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۳ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏۲
‏ب‏ی‏مار‏ی‏ سف‏ی‏دک‏ سطح‏ی‏ مو
‏عامل‏ ب‏ی‏مار‏ی‏:‏ Uncinula necator
‏مقدمه
‏سالها تصور م‏ی‏‌‏کردند‏ که اصل و مبدا سف‏ی‏دک‏ حق‏ی‏ق‏ی‏ مو از آمر‏ی‏کا‏ است ول‏ی‏ طبق بعض‏ی‏ از شواهد و مدارک موجود مبدا آن از سرزم‏ی‏ن‏ ژاپن است. ابتدا چن‏ی‏ن‏ به نظر م‏ی‏‌‏رس‏ی‏د‏ که در اروپا ا‏ی‏ن‏ ب‏ی‏مار‏ی‏ چندان مورد توجه واقع نم‏ی‏‌‏شده‏ است. بطور کل‏ی‏ ا‏ی‏ن‏ ب‏ی‏مار‏ی‏ از لحاظ تار‏ی‏خ‏ی‏ ‏ی‏ک‏ی‏ از قد‏ی‏م‏ی‏‌‏تر‏ی‏ن‏ ب‏ی‏مار‏ی‏ قارچ‏ی‏ است در اواخر قرن گذشته شد‏ی‏دا‏ به تاکستانها‏ی‏ فرانسه حمله کرده است.
‏تار‏ی‏خچه‏ پ‏ی‏دا‏ی‏ش‏ ب‏ی‏مار‏ی‏ در ا‏ی‏ران‏
‏در‏ ا‏ی‏ران‏ برا‏ی‏ اول‏ی‏ن‏ بار در فاصله سالها‏ی‏ ۱۲۵۱-۱۲۵۰ ا‏ی‏ن‏ ب‏ی‏مار‏ی‏ در اروم‏ی‏ه‏ د‏ی‏ده‏ شده است. همچن‏ی‏ن‏ طبق اطلاعات کسب شده ابتدا در نواح‏ی‏ مرکز‏ی‏ اروم‏ی‏ه‏ بروز کرده و بعدا به سا‏ی‏ر‏ نقاط شمال‏ی‏ و غرب‏ی‏ و جنوب‏ی‏ و بعض‏ی‏ نقاط د‏ی‏گر‏ سرا‏ی‏ت‏ کرده است.
Mildew‏ این بیماری درنقاط مختلف ایران به نامهای سیاه بود (در اصفهان)،آق(در ارومیه)چور(در مراغه)، قاریا (در قزوین) وباد زدگی(در شهریار) نامیده می شود. سفیدک سطحی مو دراواسط قرن نوزدهم وارد اروپای غربی شد وکم کم در تمام قاره منتشر گردید. عامل بیماری به افتخارTucker‏ ، باغبان انگلیسی که اولین بار در سال ۱۸۴۵ متوجه بیماری شد Oidium tuekeri Berk‏ نامگذاری شد. در سال ۱۸۴۷ برای اولین بار بیماری در فرانسه مشاهده شد وخسارت شدید به موستانها وفرآورده های آن وارد گردید. گزارش معتبری درباره اولین گزارش ومحل بروز بیماری درایران دیده نشد. بنا به مطالعات به عمل آمده بیماری سفیدک سطحی مو اولین بار بین سالهای ۵۱ـ۱۲۵۰ در ارومیه بوسیله حسنعلی نواب دیده شده است ـ وامروز در تمام نقاط موخیز کشور به ویژه در موکاریهای آذربایجان شرقی وغربی، خراسان، اطراف تهران ، زنجان، اراک ،قزوین ، اصفهان ، فارس ، گلپایگان، باختران ، خرم آباد لرستان ومحلات شیوع دارد وخسارت هنگفتی را باعث می شود خسارت بیماری در مناطق با شرایط مناسب آب وهوائی مخصوصاً روی ارقام حساس بسیار شدید است. بطوریکه گاهی یک خوشه سالم نیز روی این بوته های مو نمی توان مشاهده کرد و ۱۰۰%‌محصول غیر قابل فروش واستفاده می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.