تحقیق در مورد امنیت پست الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد امنیت پست الکترونیک دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد امنیت پست الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد امنیت پست الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد امنیت پست الکترونیک :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۲ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏ابزارهای امنیت ایمیل از قبیل، IronPort C-Series‏ وMirapoint Message Server‏ M-Series‏ نه تنها می‌توانند با کوتاه کردن دست اسپم‌ها موجب صرفه‌جویی در وقت کاربران شوند، بلکه می‌توانند همه مسایل امنیتی دیگر را نیز مدنظر قرار دهند. این ابزارها در نسخه‌های متعدد قابل دستیابی هستند و برای سازمان‌های متوسط تا بزرگ با ‏۵۰۰‏ تا ‏۵۰۰۰‏ کاربر طراحی شده‌اند. قیمت این ابزارها بسته به مشخصات و ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شما تعیین می‌شود، اما کارکرد برای همه نسخه‌ها یکسان است.
‏همچنین هر دو راه‌کار قابلیت نادیده گرفتن درصد بالایی از اسپم، حتی قبل از دستیابی به فیلتر ضداسپم را دارند. IronPort‏ این کارکرد راReputation Filters‏ می‌نامد و Mirapoint‏ آن را MailHurdle‏ نام‌گذاری کرده است. هر چند که این دو رویکرد تا حدودی متفاوت هستند، اما هر دو، اسپم‌ها را با بررسی آدرس IP‏ مبدا پیغام‌های وارد شده حذف می‌کنند. نه تنها این حجم کلی پیغام را به میزان ‏۴۰‏ تا ‏۷۰‏ درصد کاهش می‌دهد، بلکه می‌تواند برای سازمان‌هایی که نیازمند نگهداری تمامی ایمیل‌های وارد شده هستند، بسیار مفید باشد، چون اسپم هرگز توسط سرور میل ورودی پذیرفته نمی‌شود؛ نیازی نیست که آرشیو شود، این مهم تاثیر بسیار زیادی بر میزان داده‌ای که باید نگهداری شود، می‌گذارد.
‏هر دو سیستم، دارای قابلیت‌های مدیریتی عالی‌ هستند، نه تنها برای مدیریت حساب‌های ایمیل کاربران یا همگام‌سازی با دایرکتوری‌های موجود به منظور دستیابی به اطلاعات log-in‏، بلکه همچنین برای اداره چندین دامین ایمیل و مدیریت ابزارهای متعدد از طریق یک کنسول واحد. هر دو سیستم همچنین دارای قابلیت‌های گزارش‌گیری و ارسال هشدار از طریق ایمیل هستند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.