تحقیق در مورد اساس طراحی اجرای پی ۲۰ ص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد اساس طراحی اجرای پی ۲۰ ص دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد اساس طراحی اجرای پی ۲۰ ص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد اساس طراحی اجرای پی ۲۰ ص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد اساس طراحی اجرای پی ۲۰ ص :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۰ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏۱
‏بتــن
‏اساس طراحی و اجرای پی
‏۳-۴۲: اساس طراحی و اجرای پی
‏۳-۳-۴- متغیرهای آماری ‏- ‏مقاومت فشاری و کنترل کیفیت
‏به دلیل تاثیر عوامل مختلف، در مقاومت بتن اغلب تغییراتی وجود دارد. تغییرات در تمام حالتهای بارگذاری از جمله فشار، گسیختگی کششی، خمش، برش و پیچش رخ می‏‌‏دهد. در بسیاری از تکنیک‏‌‏های اجرا از تغییرات مقاومت فشاری برای کنترل کیفیت استفاده می‏‌‏شود. بنابراین در اینجا فقط تغییرات مقاومت فشاری و پیگیری مراحل آن مورد بحث قرار می‏‌‏گیرد. به عنوان مثال در کفها، مقاومت خمشی ملاک است و برای تضمین کیفیت استفاده می‏‌‏شود. این روش آماری برای مقاومت فشاری استفاده شده و می‏‌‏توان آنرا در مورد مقاومت خمشی نیز به کار برد.
‏بطوریکه در بخش ۳-۲-۱ ذکر شد، تغییرات مقاومت فشاری معمولا از توزیع نرمال پیروی می‏‌‏کند. ویژگی‏‌‏های منحنی نرمال، میانگین نمونه و انحراف معیار نمونه. برای محاسبه‏‌‏ی مقاومت فشاری متوسط استفاده می‏‌‏شود تا مقاومت موردنظر را ایجاد کند. از این رو در آغاز پروژه، رده مقاومت بتن بر اساس برآورد میانگین مقاومت متوسط لازم تولید می‏‌‏شود. این مقاومت تولید بر اساس این فرضیه است که تأثیر متغیرهای مقاومت بتن در آینده همچون گذشته خواهد بود. طبق اطلاعات موجود میانگین واقعی مقاومت تولید جایگزین ‏میانگین مقاومت فرضی و انحراف معیار خواهد شد. در صورتی که میانگین و انحراف معیار بدست آمده در طول پروژه برابر با مقادیر حاصل از محاسبات باشد، باید میانگین مقاومت پروژه به دقت حفظ شود.
‏اگر مقاومت متوسط پروژه کمتر از مقاومت متوسط لازم باشد، در حالی که با انحراف معیار هم اندازه است، درصدی از کاهش آزمایشات مقاومت مشخص شده، بیشتر از مقدار معقول خواهد بود و مقاومت متوسط بتن در آن مرحله باید افزایش یابد.
‏در صورتی که انحراف معیار پروژه بیشتر از انحراف معیار فرضی باشد، مقاومت متوسط نیز باید افزایش یابد. به عبارت دیگر، اگر میانگین پروژه بالاتر یا انحراف معیار پائین‏‌‏تر باشد، مقاومت متوسط کاهش می‏‌‏یابد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.