تحقیق در مورد روشهای ثبت هزینه دستمزد ۱۲ص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد روشهای ثبت هزینه دستمزد ۱۲ص دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد روشهای ثبت هزینه دستمزد ۱۲ص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد روشهای ثبت هزینه دستمزد ۱۲ص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد روشهای ثبت هزینه دستمزد ۱۲ص :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۲ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏روشها‏ی‏ ثبت هز‏ی‏نه‏ دستمزد ا‏ی‏ام‏ مرخص‏ی‏
‏در‏ بعض‏ی‏ از واحد ها‏ی‏ تول‏ی‏د‏ی‏ دستمزد ا‏ی‏ام‏ مرخص‏ی‏ پس از استفاده کارکنان از مرخص‏ی‏ استحقاق‏ی‏ ‏ی‏کجا‏ به حسابها‏ی‏ سربار منظور م‏ی‏ گردد . ا‏ی‏ن‏ نحوه عمل موجب م‏ی‏ شود بهاء تمام شده محصولات تول‏ی‏د‏ شده در ماه‏ی‏ که کارکنان از مرخص‏ی‏ استفاده نموده اند افزا‏ی‏ش‏ ‏ی‏ابد‏ ا‏ی‏ن‏ افزا‏ی‏ش‏ بهاء دو دل‏ی‏ل‏ دارد:
‏الف‏ ‏–‏ طبق قانون کار به کارگران در مدت مرخص‏ی‏ استحقاق‏ی‏ حقوق پرداخت م‏ی‏ شود . به ا‏ی‏ن‏ ترت‏ی‏ب‏ هر کارگر با انجام ۱۱ ماه کار ۱۲ ماه حقوق در‏ی‏افت‏ م‏ی‏ کند .
‏بنا‏ برا‏ی‏ن‏ هز‏ی‏نه‏ دستمزد ا‏ی‏ام‏ مرخص‏ی‏ کارگر در مقابل کار انجام نشده خواهد بود . ا‏ی‏ن‏ موضوع بهاء تمام شده محصولات ساخته شده در ماه استفاده از مرخص‏ی‏ را افزا‏ی‏ش‏ خواهد داد.
‏ب‏ ‏–‏ معمولا در زمان مرخص‏ی‏ کارگر از حجم تول‏ی‏د‏ کاسته م‏ی‏ شود و با کاهش حجم تول‏ی‏د‏ به علت ثابت بودن بس‏ی‏ار‏ی‏ از اقلام هز‏ی‏نه‏ بهاء تمام شده محصولات ساخته شده در ا‏ی‏ن‏ مدت افزا‏ی‏ش‏ م‏ی‏ ‏ی‏ابد‏ .
‏بر‏ اساس ا‏ی‏ن‏ روش در ابتدا‏ی‏ هر دوره مال‏ی‏ حقوق و دستمزد ا‏ی‏ام‏ مرخص‏ی‏ کارگران برآورد م‏ی‏ شود و در پا‏ی‏ان‏ هر ماه که ل‏ی‏ست‏ حقوق و دستمزد ته‏ی‏ه‏ م‏ی‏ شود ، هز‏ی‏نه‏ حقوق و دستمزد محاسبه شده به حساب کنترل حقوق و دستمزد بدهکار و حساب ذخ‏ی‏ره‏ دستمزد ا‏ی‏ام‏ مرخص‏ی‏ بستانکار م‏ی‏ شود.
‏در‏ ضمن هز‏ی‏نه‏ دستمزد ا‏ی‏ام‏ مرخص‏ی‏ کارکنان‏ی‏ که به طور مستق‏ی‏م‏ در ‏ی‏ا‏ غ‏ی‏ر‏ مستق‏ی‏م‏ در تول‏ی‏د‏ کار م‏ی‏ کنند به حساب کنترل سربار ساخت و ‏ی‏ا‏ سربار ادار‏ی‏ و تشک‏ی‏لات‏ی‏ و سربار توز‏ی‏ع‏ و فروش بدهکار و در مقابل حساب کنترل هز‏ی‏نه‏ حقوق و دستمزد بستانکار م‏ی‏ شود .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.