پاورپوینت در مورد اکسید های سولفور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت در مورد اکسید های سولفور دارای ۵۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت در مورد اکسید های سولفور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت در مورد اکسید های سولفور :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۵۸ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

اکسید های سولفور
اکسید های سولفور
سولفور اکسیدی که به بیشترین مقدار در اتمسفر انتشار می یابد سولفور در اکسید SO2 می باشد. معمولاً مقدار کمی از سولفور تری اکسید SO 3 همراه سولفور در اکسید است. ولی مقادیر بیشتر از حدود ۱ تا ۲ درصد SO2 نمی باشد. مجموعه این دو نوع اکسید با SO X نشان داده می شود.
سولفور دی اکسید گازی بیرنگ و غیر قابل استعال، با نقطه ذوب وجوش به ترتیب -۷۵.۵°C و -۱۰.۱۰°C است. در غلظت های نزدیک به ۳ppm بوی زننده و سوزش آوری دارد. سولفور تری اکسید گازی فوق العاده فعال و بی رنگ و به آسانی به صورت مایع تراکم می گردد (b.p = 44.8°C) تحت شرایط معمولی هیچ SO 3 در اتمسفر یافت نمی شود. چون که سریعاً با رطوبت واکنش میدهد و سولفوریک اسید به وجود می آورد. (H 2 SO 4 )

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.