تحقیق در مورد نیاز به اصلاحات سیستم توزیع برق و آموزش مشترکان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد نیاز به اصلاحات سیستم توزیع برق و آموزش مشترکان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد نیاز به اصلاحات سیستم توزیع برق و آموزش مشترکان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد نیاز به اصلاحات سیستم توزیع برق و آموزش مشترکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد نیاز به اصلاحات سیستم توزیع برق و آموزش مشترکان :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۶ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏نیاز به اصلاحات سیستم توزیع برق و آموزش مشترکان
‏سیستم توزیع ‏نیروی برق دارای پراکندگی جغرافیایی زیادی است. افزایش حجم و پیچیدگی سیستم مذکور ‏بتدریج در الزامات کنترل و پایش پارامترهای سیستم تغییراتی را به وجود آورده است. ‏تعداد مشترکان برق به صورت تصاعدی در حال فزایش است. بیشتر تاسیسات برق در حال حاضر ‏توجه بیشتری را به اصلاحات بخش تولید نیرو و انتقال معطوف کردهاند. مشترکان مرتبط ‏با شبکه توزیع به استمرار تامین نیروی دارای کیفیت خوب نیازمندند. تجهیزات برقی یا ‏الکترونیکی بسیار ظریفی که نیازمند یک نیروی برق با کیفیت هستند به بازار عرضه می ‏شوند. در اصل، کیفیت خوب برق به سطح ولتاژ مناسب مربوط میشود.
‏رشد سریع در ‏تقاضای برق در سراسر جهان قابل انتظار است. بسیاری از کشورها از جمله هندوستان به ‏منظور افزایش کارایی و کاهش هزینههای خود، در حال تجدید ساختار صنعت نیروی برق است. ‏محیط رقابتی بازار برق ایجاد شده و این موضوع، ساختار و مالکیت صنعت تامین نیرو را ‏تحت تاثیر قرار خواهد داد. بخش توزیع اینک از مشارکت بخش خصوصی استقبال میکند که ‏این امر باعث ترغیب به رقابت خواهد شد. هر طرف خواهد کوشیدتا مشترکانی راجذب کرده و ‏تلاش خواهد کرد تا کیفیت تامین نیرورا حفظ کند. ما برای تضمین این که ولتاژ و ‏استمرار نیروی تحویلی به مشترکان رادر یک سطح قابل قبولی نگه خواهیم داشت نیاز به ‏سیستمهای موثر و کارا داریم. ایمنی و به صرفه بودن عملیات نیز از یکی دیگر از جوانب ‏مذکور محسوب میشود.
‏در صورتی که اصلاحات انجامی در بخش توزیع، کیفیت خوب نیروی ‏برق را تضمین کند آنگاه مشترکان ترغیب خواهند شد تا از حداکثر نیروی برق استفاده ‏کنند. یک تصمیم غیرعاقلانه توسط مشترکان مبنی بر استفاده از حداکثر نیرو بدون ‏بهینهسازی استفاده از برق، بار سنگینی را بر آنها تحمیل خواهد کرد. انتظار نداریم ‏که آنها برای صرفهجویی در هزینه، برق خود را خاموش یا قطع کنند ولی میتوانیم روشهای ‏صرفهجویی در نیروی برق توسط آنها را با گزینش تجهیزات برقی دارای کیفیت مناسب، ‏آموزش دهیم. در صنایع هندوستان در اکثر موارد، کیفیت محصولات نهایی حفظ نمیشود آنها ‏به منظور کاهش هزینه تولید خود از کیفیت آن میکاهند. تولیدات یاد شده کارآیی در ‏انرژی نداشته و بدون ارایه خروجی مطلوب، نیروی بیشتری را نیز مصرف میکنند. از این ‏رو باید آموزشهای لازم به مشترکان داده شود به طوری که بتوانند در بهرهبرداریهای ‏خاص از تجهیزات مناسبی استفاده کنند.
‏ما برای تضمین تامین پایا و مستمر نیرو از ‏پستهای توزیع برق و بهرهبرداری موثر و کارا از برق توسط مشترکان باید روی طراحی، ‏معیارهای مناسبی جهت حفظ سیستم توزیع و برنامه آموزشی جامعی در مورد مشترکان تاکید ‏کنیم. نویسندگان متعددی در حیطه مدیریت بار و آموزش اپراتور، نظریات و کمکهای خود ‏را ارایه کردهاند ولی هیچ کدام از آنها در مورد آموزش مشترکان حرفی به میان ‏نیاوردهاند. قبل از طرحریزی یک برنامه آموزشی مناسب،به منظور اتخاذ تصمیم در مورد ‏سرفصل دروس و طرح کاری آموزشهای یاد شده، نیاز به تحقیق و مطالعه مشترکان در مناطق ‏مختلف وجود دارد.
‏این مقاله در اساس، جوانب متعدد آموزش مشترکان را برجسته ‏میسازد. همراه با استدلالهای انجامی، نتایج آزمایشات مختلف نیز ارایه ‏میشود.
‏اصلاحات در سیستم توزیع نیرو:
‏مسوولیت تامین مستمر نیروی مشترکان ‏متعدد مناطق مختلف در اصل بر عهده افراد بهرهبردار و تعمیر و نگهداری سیستم است

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.