تحقیق در مورد شیوه هاى استعمار براى انحراف جوانان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد شیوه هاى استعمار براى انحراف جوانان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد شیوه هاى استعمار براى انحراف جوانان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد شیوه هاى استعمار براى انحراف جوانان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد شیوه هاى استعمار براى انحراف جوانان :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۰ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏۲
‏شیوه هاى استعمار براى انحراف جوانان
‏الحمدلله رب العالمین و العاقبه للمتقین و الصلوه و السلام على خیر خلقه محمد و آله و اصحابه اجمعین.
‏سلام و درود بى کران به روح پرفتوح رهبر فقید و بنیانگذار جمهورى اسلامى ایران، رهبر انقلاب و ارواح طیّبه شهدا و جانبازان.
‏هزار و چهارصد و اندى سال پیش از آن قرآن از ظهور فساد در دریا و خشکى خبر داده است آنجا که مى گوید: (‏ظهر الفساد فى البر و البحر بما کسبت ایدى الناس‏) فساد در دریا و خشکى به علت آنچه که انسان با دست هاى خود به دست آورده آشکار شده است.
‏هنگام نزول قرآن سخن از ظهور فساد بود اما امروزه سخن از لجام گسیختگى و به اوج رسیدن آن است یعنى همان گونه که دنیاى ما به واسطه ارتباطات به دنیاى بى مرزى بدل شده فساد نیز مرزها را در نوریده است و همچون اژدهایى لجام گسیخته بشریت را در خود بلعیده و از گزند آن حتى دور افتاده ترین قریه ها و روستاها نیز در امان نیست.
‏امروز مصداق همان زمانى است که پیامبر اکرم(صلى الله علیه وآله) درباره آن فرمودند: «‏یأتى على الناس زمان الصابر فیهم على دینه کالقابض على الجمر‏»; زمانى برامت من فراخواهد رسید که پایبندى و پایدارى بر دین همانند به دست گرفتن اخگر سوزان و پاره آتش است. آن حضرت(صلى الله علیه وآله)در فرازى دیگر چنین مى فرماید: «‏یوشک ان یکون خیر مال المسلم غنم یتبع بها شعف الجبال و مواقع القطر یفرّ بدینه من الفتن‏»
[۱]‏; نزدیک است بر امت من زمانى فرا برسد که بهترین دارایى براى مردم آن زمان تعدادى گوسفند است که انسان با آنها در کوه پایه ها، و دره ها و جاهایى که باران مى بارد زندگى کرده و خویشتن را از فساد و فتنه ها باز دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.