تحقیق در مورد آشنایی با نظام آموزش و پرورش درچهار کشور دنیا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق در مورد آشنایی با نظام آموزش و پرورش درچهار کشور دنیا دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق در مورد آشنایی با نظام آموزش و پرورش درچهار کشور دنیا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق در مورد آشنایی با نظام آموزش و پرورش درچهار کشور دنیا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق در مورد آشنایی با نظام آموزش و پرورش درچهار کشور دنیا :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۹ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

۱
‏منبع‏ ‏اصلی‏ ‏این‏ ‏نوشته‏ ‏،‏ ‏کتاب‏ ” ‏قالب‏ ‏های‏ ‏ملی‏ ‏برای‏ ‏آموزش‏ ‏ریاضی‏ ‏و‏ ‏علوم‏ : ‏دایرهالمعارف‏ ‏نظام‏ ‏های‏ ‏آموزشی‏ ‏کشورهای‏ ‏شرکت‏ ‏کننده‏ ‏در‏ ‏تیمز‏” ‏از‏ ‏سری‏ ‏انتشارات‏ ‏تیمز‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏توسط‏ ‏دیوید‏ ‏روبیتال‏ ‏،‏ ‏مسؤل‏ ‏سابق‏ ‏کمیته‏ ‏بین‏ ‏المللی‏ ‏تیمز‏ ‏،‏ ‏و‏ ‏استاد‏ ‏آموزش‏ ‏ریاضی‏ ‏دانشگاه‏ ‏بریتیش‏ ‏کلمبیا‏ ‏در‏ ‏کانادا‏ ‏،‏ ‏تدوین‏ ‏شده‏ ‏است‏ . ‏این‏ ‏کتاب‏ ‏در‏ ‏سال‏ ۱۹۹۷ ‏،‏ ‏توسط‏ ‏انتشارت‏ ‏آموزشی‏ ‏پاسیفیک‏ ‏،‏ ‏دانشکده‏ ‏علوم‏ ‏تربیتی‏ ‏دانشگاه‏ ‏بریتیش‏ ‏کلمبیا،‏ ‏چاپ‏ ‏شده‏ ‏است‏. ‏نویسنده‏ ‏مقاله‏ ‏،‏ ‏این‏ ‏مطلب‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏بخشی‏ ‏از‏ ‏تکلیف‏ ‏درس‏ ” ‏نظریه‏ ‏های‏ ‏آموزش‏ ‏ریاضی‏ ” ‏که‏ ‏توسط‏ ‏دکتر‏ ‏زهرا‏ ‏گویا‏ ‏،‏ ‏در‏ ‏نیم‏ ‏سال‏ ‏دوم‏ ‏تحصیلی‏ ۸۱- ۱۳۸۰ ‏در‏ ‏دانشگاه‏ ‏شهید‏ ‏بهشتی‏ ‏تدریس‏ ‏کرده‏ ‏است

‏مقدمه
‏ ‏نتایج‏ ‏حاصل‏ ‏از‏ ‏سومین‏ ‏مطالعه‏ ‏بین‏ ‏المللی‏ ‏ریاضیات‏ ‏و‏ ‏علوم‏ ۱ (TIMSS‏) ‏و‏ ‏تکرار‏ ‏آن‏ (TIMSS-R)2‏ ‏که‏ ‏توسط‏ ‏انجمن‏ ‏بین‏ ‏المللی‏ ‏ارزش‏ ‏یابی‏ ‏پیشرفت‏ ‏تحصیلی‏ ۳ (IEA‏) ‏برگزار‏ ‏شد‏ ‏،‏ ‏نشان‏ ‏داد‏ ‏که‏ ‏عملکرد‏ ‏دانش‏ ‏آموزان‏ ‏ایرانی‏ ‏نسبت‏ ‏به‏ ‏عملکرد‏ ‏دانش‏ ‏آموزان‏ ‏سایر‏ ‏کشورهای‏ ‏جهان‏ ‏،‏ ‏بسیار‏ ‏ضعیف‏ ‏است‏ ‏و‏ ‏با‏ ‏متوسط‏ ‏جهانی‏ ‏،‏ ‏فاصله‏ ‏زیادی‏ ‏دارد‏ ( ‏کیامنش‏ ‏؛‏ ‏خیریه‏ ‏،‏ ۱۳۷۹ ) . ‏این‏ ‏مطالعه‏ ‏،‏ ‏مهم‏ ‏ترین‏ ‏و‏ ‏بزرگ‏ ‏ترین‏ ‏مطالعه‏ ‏این‏ ‏انجمن‏ ‏در‏ ‏دهه‏ ۹۰ ‏بود‏ ‏و‏ ‏نزدیک‏ ‏به‏ ۴۱ ‏کشور‏ ‏عضو‏ ‏انجمن‏ ‏،‏ ‏در‏ ‏این‏ ‏مطالعه‏ (TIMSS‏) ‏شرکت‏ ‏داشتند‏ (‏عصاره‏ ‏،‏ ۱۳۸۰) . ‏طبیعی‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏همه‏ ‏کسانی‏ ‏که‏ ‏به‏ ‏نحوی‏ ‏با‏ ‏آموزش‏ ‏ریاضی‏ ‏در‏ ‏ارتباط‏ ‏هستند‏ ‏،‏ ‏در‏ ‏پی‏ ‏کسب‏ ‏این‏ ‏نتایج‏ ‏ضعیف‏ ‏،‏ ‏به‏ ‏جستجوی‏ ‏علل‏ ‏این‏ ‏نتیجه‏ ‏غیر‏ ‏منتظره‏ ‏پرداختند‏. ‏شاهد‏ ‏این‏ ‏ادعا‏ ‏،‏ ‏برگزاری‏ ‏همایش‏ ‏علمی‏ ‏–‏ ‏پژوهشی‏ ‏آموزش‏ ‏ریاضی‏ ‏و‏ ‏علوم‏ ‏با‏ ‏تاکید‏ ‏بر‏ ‏یافته‏ ‏های‏ ‏تیمز‏ (TIMSS‏) ‏در‏ ‏روزهای‏ ۱۰ ‏و‏ ۱۱ ‏آذر‏ ۱۳۷۸ ‏در‏ ‏دانشگاه‏ ‏تربیت‏ ‏مدرس‏ ‏است‏ ‏و‏ ‏نوشتن‏ ‏چند‏ ‏پایان‏ ‏نامه‏ ‏در‏ ‏رابطه‏ ‏با‏ ‏تیمز‏ ( ‏سلسبیلی‏ ‏،‏ ۱۳۷۸ ) . ‏اگر‏ ‏چه‏ ‏تعداد‏ ‏پایان‏ ‏نامه‏ ‏ها‏ ‏یی‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏این‏ ‏زمینه‏ ‏نوشته‏ ‏شده‏ ‏اند‏ ‏بسیار‏ ‏کم‏

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.